Monday, May 9, 2011

kwn mkn kwn........

kat sini aku nak citer psl kwn.....korang mesti ade membe baik masing2 kan....dan mesti pernah ada dgr kwn mkn kwn...


ermmmm aku cuma nak luahkan ape yg aku rasa jew...pd yg kenal aku...aku nie jenis yg simple je,aku klu org baik dgn aku...aku akn buat baik dgn org...tp klu org dh buat taikkk...ermmmm paham2 je la kan....yg aku sakit hati sgt kwn baik sendiri leh lak wat citer fitnah yg bkn2 psl aku....
aku mmg sedih giler spi x terluah dgn kata2...kwn yg rapat sanggup fitnah aku spi cam2 skali...terlalu kejam fitnah yg dia lemparkan..aku dpt tau psl fitnah nie dr kwn aku jgk dan baik dgn dia jgk...mulanya kwn aku nie x spi hati nak ckp kat aku.....sbnrnye aku pun xtau nape dia x puasht sgt dgn aku....dengki sgt dgn haku nie..pdhal dl amat la baik...aku x pernah buat hal dgn dia wpun kdang2 hati aku terpaksa menanggung sakit hati dgn sikap dia....aku diam n simpan aje...


tp aku redha je dgn semua nie..spi bila  kan dia nak buat camne...skang aku jd amat fobia dgn tgk wajah toya dia2...buat muka x bersalah klu jumpa dgn aku...


aku cuma dpt berdoa moga2 Allah berikan dia petunjuk n bukakan pintu hati2 moga dia berubah...dah byk sgt yg jadi mangsa2 dia nie..korg klu leh xyah la buat kat membe sndr camnie..cuma korg pikir ape perasaan korg klu korg kat tempat dia...tu je...so renung2kan la....


pengalaman nie uk pengajaran je....sbb x selamanye kite kat atskan...so sekali sekala pandang la di bwh k...
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.