Friday, September 16, 2011

alamakkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!

alamak...alamakkk...alamakkkk
 mcm mana nak buat nie...
 terjumpa kekasih lama di fb ayokkkk.....
 parah nie....
 haru dibuatnya....
 apo den nak buat nie kasih kembali semula...
 adoyaiiii
 jumpa plk difb...
 asl lak aku nak gelabah lbh nie
 buat rileks sdh....
 mslhnya dia dh dpt semula semua no contact haku...
 dan dah mula nak bermain2 msj kembali
 owhhhhhhh tidakkkkkkk
 aku ckp x suka situasi cam nie...
 yaAllah kau berikan aku kekuatan
 utk menempuh ujian ini...
 kau kuatkan iman hambamu ini
 sesungguhnya aku tidak kuat....






 mmg gelabah buaya rasa!!!!!!!!!!

1 comment:

  1. jgn buat pasal zura...aku jumpa kekasih lama kat fb releks je...hahahahaha......eh exbf aku bkn ari2 msg aku ke....so cool aku ni

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.